Ремонт акумуляторів та систем накопичення енергії

by 220_dp_ua

Акумулятори стали частиною нашого життя. Вони є усюди – від мобільних пристроїв, до великих систем безперебійного живлення, встановлюються в гібридних та автономних сонячних електростанціях. Зазвичай це Li-Ion та LiFePO4 акумулятори, які є досить безпечними та мають великий термін служби та циклів заряд/розряд. Нерідко такі акумулятори виходять з ладу по різним причинам. Найбільшими проблемами можна визначити: 

  • Зниження ємності акумуляторної батареї;
  • Низька напруга заряду АКБ;
  • Нерівномірний заряд окремих комірок акумуляторної батареї;
  • Акумулятори не тримають навантаження;
  • Акумулятори перезаряджаються;
  • Акумулятори зовсім не працюють – не вмикаються;
  • Акумуляторну батарею не може розпізнати інвертор, а іншу АКБ інвертор «бачить»;
  • Акумулятор часто стає в стан «помилки»;

Усі вище перелічені проблеми можуть статися з будь-яким АКБ. 

Наприклад, на зниження ємності акумулятору може впливати надто низький розряд його, або надто великий заряд, що пошкоджує хімію елементів. Також, слід урахувати правильні налаштування інвертора або зарядного пристрою, який може неправильно заряджати АКБ та нанести йому шкоду. 

Ще проблема, коли окремі комірки можуть заряджатися нерівномірно з іншими. Це спричиняє спрацювання BMS акумулятора (плата безпеки яке регулює заряд/розряд), коли бачить, що одні комірки вже зарядились та не дозволяє заряду продовжуватись, а комірки, які відстають від заряду, залишаються в не зарядженому стані. 

Дуже велика кількість виходів за ладу контролерів заряду АКБ, про які написано вище – це електрона плата BMS (Battery Management System), яка відповідає за належний заряд та розряд акумулятору, не даючи йому дуже розряджатися та дуже заряджатися. Якщо плата працює некоректно, то є ймовірність пошкодити елементи, а в деяких випадках елементи можуть спричинити пожежу. Тому якісна БМС-ка – запорука надійної та безпечної роботи АКБ з інверторами та зарядними пристроями.

Чому може вийти з ладу БМС-ка? Наприклад, якщо спостерігається часте перенавантаження на АКБ, коли БМС стає в захист. Після декількох таких перенавантажень вона може вийти з ладу. Погані контакти можуть спричиняти перегрів на клемах БМС та акумулятора, що спричиняє вигорання силових ключів, діодів, транзисторів. Є плати, які можна відремонтувати після такого, а є плати, які не можна навіть розібрати, бо вони залиті спеціальним клеєм, який захищає усі електронні компоненти від втручання ззовні.  

Якщо у вас виникли проблеми у роботі з АКБ – то найкраще, що ви можете зробити, це вимкнути його та звернутися за допомогою до спеціаліста. Тому що втручання у роботу АКБ некваліфікованого користувача може спричинити дуже погані наслідки. 

Ми проведемо детальну діагностику акумулятора, знайдемо причину поломки, підкажемо, які є варіанти ремонту та його доцільність. Так як акумулятор – це не дешева штука, ремонт може, в деяких випадках, за ціною дорівнювати майже новому акумулятору, тому ми про це обов’язково повідомимо вам! 

Ми ремонтуємо акумуляторні збірки з Li-Ion, LiFePO4 та Li-NMC, так і акумулятори відомих виробників: Pylontech, Deye, Must, Altek, Kijo, Revention, Q-power, Logic Power, POWMr, WECO та інші. 

Бажаєте замовити послугу ремонту вашого АКБ? Тоді ви можете зв’язатися з нами зателефонувавши за номером телефону +38 (068) 419-35-84, написати нам у месенджери Telegram, Viber та WhatsApp або заповнити контактну форму нижче.

Заказать услуг в блоге (ЮА)

Залишити коментар